Zarząd Spółdzielni składa się z 1 do 3 osób powołanych przez Radę Nadzorczą, w tym Prezesa i jego Zastępców, jeśli Zarząd jest wieloosobowy. Z członkami Zarządu zatrudnionymi w Spółdzielni Rada Nadzorcza nawiązuje stosunek pracy – w zależności od powierzonego stanowiska – na podstawie powołania lub umowy o pracę stosownie do wymogów kodeksu pracy.

Członkami Zarządu są:

  • Dariusz Podroużek – prezes zarządu
  • Maria Raczyńska – zastępca prezesa zarządu
  • Ewa Łońska – zastępca prezesa zarządu

Pełnomocnikami Zarządu są:

  • Wojciech Międzik – pełnomocnik zarządu, kierownik osiedla I
  • Grzegorz Hanc – pełnomocnik zarządu, kierownik osiedla II
  • Robert Grabe – pełnomocnik zarządu, kierownik osiedla III

Zgodnie z § 36 ust. 2 Statutu Spółdzielni – do kompetencji zarządu w szczególności należy:

  1. podejmowanie decyzji w sprawie zawierania umów dotyczących statusu prawnego lokalu oraz członko-stwa wynikającego z § 4 ust. 3 statutu,
  2. zawieranie umów w sprawach: budowy lokali, rozliczeń finansowych, przekształcania lokatorskiego prawa do lokalu w odrębną własność, wyodrębniania własności lokali, przeniesienia własności lokali, rozliczeń z tytułu dodatkowego wyposażenia lokali,
  3. sporządzanie projektów planów gospodarczych, programów działalności i rozwoju Spółdzielni wynika-jących ze Statutu,
  4. prowadzenie gospodarki Spółdzielni w ramach uchwalonych programów i planów Spółdzielni, i wyko-nywanie związanych z tym czynności organizacyjnych i finansowych,
  5. zabezpieczenie majątku Spółdzielni,
  6. sporządzanie rocznych sprawozdań i bilansów, przedkładanie ich do przyjęcia przez Radę Nadzorczą i zatwierdzenia przez Walne Zgromadzenie,
  7. zwoływanie Zebrań: Walnego Zgromadzenia oraz Rady Nadzorczej – w trybie określonym w § 31 ust. 2 Statutu.